YENİ UMUTLAR

Yeni yılın ilk günü, ilk yazımı yazıyorum. Yeni yıl, yeni umutlar, yeni başarılar, güzel dostluklar ve en önemlisi bol bol huzur ve mutluluk getirsin bize. Bu yıl geçen diğer yıllardan daha farklı olsun istiyorum. Daha anlamlı. Dönüp arkama baktığımda ne boş bir yıl demek yerine, bir yıla ne kadar çok şey sığdırmışım demek istiyorum artık. Dolu dolu geçirmek istiyorum zamanımı, çok sevmek, çok sevilmek istiyorum. Kendime verdiğim sözleri tutabilmek ve en önemlisi kendimi daha ileriye taşımak istiyorum. Biliyorum ki yine yalnız kaldığım zamanlar, ağladığım, kötü hissettiğim, belki kayıplar verdiğim zamanlar olacak. Her şeyden önce kendime tutunmayı, kendimi sevmeyi ve kendimi önemsemeyi öğreneceğim bir yıl olsun istiyorum. Her sabah uyandığımda, uyandığım için şükretmeyi, aldığım her nefesi hissetmeyi, yağmuru en derinlerimde yaşamayı, ıslak toprağın kokusunu içime çekmeyi, bir çiçeği okşayıp, bir ağaca sarılmayı, bir çocuk sevindirmeyi mesela, sevdiğim birine sarılmayı, ona sevdiğimi söylemeyi, yeni kitap kokusunu içime çekmeyi, sevdiğim satırların altını çizmeyi, gün doğumunu,batımını, yıldızları izlemeyi,gökyüzünü sahiplenmeyi,gökkuşağının renklerine hayaller sığdırmayı, göğe bakıp nefes almayı, içime umut çekmeyi istiyorum. Bu sene umudun yılı olsun istiyorum, aydınlığın, huzurun ve mutluluğun yılı. Neden bildiğimiz tüm yollar umuda çıkmasın ki? 

Yorumlar

Popüler Yayınlar